marți, 19 februarie 2013

WooW!

Deci!...Raman uimit pe zi ce trece de oamenii cu care sunt inconjurat!Adica!Hello!Wake up!Nu voi sunteti buricul pamantuluo!La sfarsitul lunii trecute in timp ce veneam acasa de la scoala la o intersectie se opreste o masina si coboara o doamna si un domn si incep sa ma ieie la rost si sa ma loveasca pe motivul ca le-am facut nu stiu ce minuni cu masina si cu copilul lor.Si doamna spune,spune,spune ce are de zis si ma tot loveste!Eram socat!Nu stiam ce se intampla!Prima data credeam ca e doar o gluma!Dar apoi mi-am dat seama ca e pe bune treaba.Doamna nu era in imagine pe cine loveste ptc la coborare din masina zicea "poate asta a fost".Adica daca si eu as merge pe criteriul "poate asta a fost" ar trebui sa bat fiecare al 2-lea om care imi iese in cale!In fine,trecand peste asta ieri in timpul unei pauze cu cateva colege de clasa am iesit la o tigara,la coltul unei strazi unde mergem de obicei.La un moment dat observ un tip care isi scoate telefonul mobil si incepe sa ne faca poze,cand observ asta le zic colegelor "fetelor pozati ca avem un cameraman",la care domnul ma cheama la el,prima data am crezut ca o fi vre-un pedofil care o sa imi ofere niste bani sau acadele sa ies cu el la plimbare,dar apoi scoate legitimatia si imi arata ca e ceva profesor,evident a acoperit numele scolii,dar sincer nu prea ma interesa!Si imi zice ca noi suntem acel exemplu pozitiv de care tot povesteste domnul director,sau ceva de genu'.La care replica mea a fost una destul de asteptata "domle!In fiecare padure sunt uscaturi" la care el "da,da!" si pleaca cu masina!Bun!Stati ca mai am!Dupa cum stiti si voi sunt mare fan eurovision.Ieri in timp ce navigam pe pagina oficiala Eurovision Romania ascultand piesele calificate si citind comentariile am date de un pustiulica care la aproape fiecare interpret avea remarci jignitoare!Da!Si eu mai critic unele piese sau interpreti dar incerc sa fac asta intr-un mod mai manierat(nu stiu cat de mult imi reuseste!) Asa!Ba ca Electric Fence ar fi tigani,ba ca Diana Hetea ar fi o usuratica,ma rog a jignit pe toata lumea!Asa ca eu am hotarat sa iau initiativa,eivdent cu ghilimelele de rigoare, si i-am dat urmatoarea replica "Da-ti 2 palme,revino-ti apoi comenteaza!" la care astazi primesc un mesaj de la cineva(sora lui pustiulica) si imi scrie ca ce ma iau eu de fratele lui,vreau cumva sa am 2 maini rupte!?Trebuie mentionat ca ei sunt din Constanta si eu sunt din Satu Mare.Asa...Ma rog!Chiar sunt uimit ce oameni traiesc in jurul nostru!Parinti decupati din filme de actiune,profesori care se cred agenti secreti,pusti care isi imagineaza ca ei au voie sa faca de toate,si pitipoance care se cred dure daca folosesc "pizda mati" fara cratima!Astea sunt doar intamplari recente...Mai am de povestit,dar alta data!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu